pühapäev, 1. detsember 2013

Isetegemise võlu ja mõnu ehk piparkoogihooaja avamine

Ma lihtsalt ei saa hetkel siin juba maiteamitmendat piparkooki krõbistades jätta jagamata ühte ütlemata head ja lihtsat piparkookide retsepti. Miskipärast tundus mulle varem, et ise piparkoogitaigna tegemine on üks hästi keeruline ja aeganõudev protsess. Seda juba seetõttu, et seal on nii paganama palju vürtse ja muid  maitseaineid vaja sisse pudistada, et ma juba poes nende otsimisega kulutan pool päeva ära. Aga õnneks leiutas keegi tark (ja mugav) inimene piparkoogimaitseaine, mis on jõulude aja üks parimaid leiutisi. Tack sa mycket!

B&G veinipudel on kindlasti ka üks "secret" nende heade piparkookide juures:)

Ühesõnaga, mai tea, mis nad sinna poetaignasse panevad (Hagari piparkoogitaigen on tegelikult saadaval olevatest üks parimaid), aga need kodused piparkoogid tulid ikka kõvasti krõbedamad ja maitsvamad. Ma ise kahtlustan, et just sinna sisse pandava või pärast. Glasuurimine on kahtlemata ilus, aga minu arvates sellise maitse juures mittevajalik. 

Kogu selle piparkookide tegemise ralli teeb vähe mugavamaks ka asjaolu, et teed korraga suurema koguse tainast valmis ja paned külmkappi (säilib ilusti nädala) piparkoogitegusid ootama. 

Ühesõnaga retsepti leiate Ragne Värgi blogist: http://kokkama.blogspot.com/2008/12/piparkoogid.html



P.S. Pool tundi tagasi ei olnud kandiku peal olevaid maasikaid näha:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar